Blinking Hello Kitty Angel

Saturday, September 10, 2011

from eyes to eyes we fall in love


at the first moment aku kenal dia time kami sama-sama menghadiri seminar SPM ! wahhh tak sangka aku terjumpa dia tapi kami masih tidak mengenali antara satu sama lain pada masa itu . . . pernah terdetik di hatiku semasa aku memandangnya "kalau la dia menjadi milikku " hahaha berangan je lebih . . . sampai disitu je lah pandangan aku terhadap dia then masing-masing kembali ke sekolah masing-masing . . . one day when i was done my examination SPM then i accepted to take form 6 , semasa itu hidup aku jadi bercelaru setelah berjauhan nan parents then aku terpaksa menetap di asrama yg aku gelarkan "ASRAMA PUAKA" fuhhh scary tempat tuh . . . aku mula selesakan diri aku dengan suasana sekolah baru :) , subject economics menjadi pilihanku :) . . . pada bulan 6 aku seolah-olah tidak menyangka boy yg aku usha time seminar tu belajar di sekolah yg sama denganku . . . i was so surprise . . . from that aku tahu sapa nama dia . . i was shock sbb nama dia sama dengan nama first love aku dulu . . wow ! i am speechless ! . . . dia mula menegur aku semasa aku berborak dengan rakan di kelas . . . time nieyh la babak berkirim salam bermula hihihi :D . . . kami mula berkenalan , finally he invite me to become him girls friends . . . my life started with smiling on my lips :) . . hari-hari ku indah . . . terima kasih tuhan :) semoga hubungan kami mendapat redhamu

you take my heart
i fall in love
adhly azman
thanks being my heros
ayu ramli


No comments:

Post a Comment